This is some flash content - you'll need the flash plugin to see it
HTML on top of the flash. This page was created for the tutorial Flash and the z-index problem. Solved on slightlymore.
 

Szczegóły znajdziesz w

Polityce Prywatności.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszej strony. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Ewaluacja - czerwiec 2011r.

   Mamy przyjemność zaprezentować Państwu wnioski z ewaluacji zewnętrznej przeprowadzonej w naszej placówce w dniach 17-06-2011 - 22-06-2011 przez zespół wizytatorów ds. ewaluacji, w skład którego weszły: Anna Baśkiewicz i Iwona Helak-Poczęta.
    Ewaluacja miała na celu zebranie informacji i ustalenie poziomu spełniania przez placówkę wymagań zawartych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego.

Zakres ewaluacji to: "Procesy zachodzące w przedszkolu"

Uzyskaliśmy nastepujące poziomy w pięciu wymaganiach zawartych w obszarze procesy:

Wymaganie Poziom spelniania wymagania
Przedszkole ma koncepcję pracy B
Oferta zajęć umożliwia realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego A
Procesy wspomagania rozwoju i edukacji dzieci mają charakter zorganizowany B
Procesy wspomagania rozwoju i edukacji dzieci sa efektem współdziałania nauczycieli A
Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans edukacyjnych A

Legenda:

Szkoła lub placówka może spełniać te wymagania na pięciu poziomach:

Poziom E - oznaczający niski stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę.
Poziom D - oznaczający podstawowy stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę.
Poziom C - oznaczający średni stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę.
Poziom B - oznaczający wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę.
Poziom A - oznaczający bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę.
 

Wnioski z ewaluacji:

  1. Przedszkole funkcjonuje w oparciu o koncepcję pracy, która jest znana i akceptowana przez rodziców.

  2. Nauczyciele poprzez wdrażanie programów własnych wykraczających poza podstawę programową wzbogacają ofertę przedszkola.

  3. Oferta programowa przedszkola umożliwia rozwój zainteresowań i uzdolnień dzieci.

  4. Przedszkole we współpracy z rodzicami wspiera rozwój i edukację dzieci poprzez zajęcia i różnorodne programy realizowane w oparciu o podstawę programową oraz wnioski wynikające z monitoringu procesów wspomagania.

  5. Przyjazna atmosfera i konstruktywna współpraca pracowników przedszkola korzystnie wpływa na doskonalenie procesów wspomagania, rozwoju i edukacji dzieci.

  6. Szeroka i przebiegająca w przyjaznej atmosferze współpraca nauczycieli wpływa na ich kreatywność.

  7. Prowadzone systematycznie i celowo diagnozy, analizy i monitoringi służą wspomaganiu rozwoju oraz wyrównywaniu szans edukacyjnych dzieci.

  8. W przedszkolu rozpoznaje się możliwości i potrzeby dzieci, dostosowuje się do nich działania, uwzględniając przy tym indywidualizację procesu wspomagania rozwoju i edukacji dzieci.

 

Pełna wersja raportu znajduje się na stronie:

http://www.npseo.pl/action/raports




Nasze prace


Wiersze i piosenki


Nasze wideo
www.biuro-megan.eu © 2009 | Wszelkie prawa zastrzeżone
Liczba odwiedzin | Online